Header Ads

Google Marketing Platform Nedir?


Google Marketing Platform henüz yapım aşamasında olmasına rağmen birçok kullanıcıyı meraklandırıyor kullanıcıların etkileşimlerini mobil uygulama'da geçen süreleri trafiğin nereden geldiğini ve en çok etkileşimin hangi sayfalar da olduğun gösteren Google Analytics buranın iskeletini oluşturan kısım. Analiz Kısmını ele aldığımızda beş farklı kısımdan oluşan Google Marketing Platform sade arayüzüyle dikkatimizi çekiyor Surveys, Data Studio, Optimize, Google Analytics, Etiket Yöneticisi gibi farklı servislerle yayıncıların müşterilerini veya ziyaretçilerini daha iyi anlamalarını sağlayacak gibi görünüyor.


Google Reklamveren için 2 farklı uygulamayla karşımıza çıkıyor Display & Video 360 ve Search Ads bu servislerin reklamverenler için ne faydası var derseniz eğer tek bir araç kullanarak Display & Video 360 ile herhangi bir medya planlaması yapmadan reklamların geliştirilmesine ölçümden optimizasyona kadar her noktaya ulaşan servis diğer servis ise Search Ads Arama Ağı Kampanyalarından en iyi şekilde yararlanmanıza olanak sağlayan gerçek zamanlı olarak müdahale edebileceğiniz yeni bir oluşum.

Google Marketing Platform'i Tanıtan Video:

Not: Otomatik Çevir'den Türkçe'yi seçebilirsiniz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.